اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری اورمیه گفت: به عنوان یک پیشکسوت والیبال، حرکات بازیکنان ملی‌پوش متین ورامین را نپسندیدم.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، یدالله کارگرپیشه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به عنوان یک پیشکسوت والیبال، حرکات بازیکنان ملی‌پوش متین ورامین را نپسندیدم.

کارگرپیشه درباره پیروزی تیمش برابر متین ورامین گفت: پیروزی در برابر متین برای ما حیاتی بود و با وجود مصدومیت دو بازیکن اصلیمان، در شرایط بدی از لحاظ نفرات قرار داشتیم و متاسفانه نتوانستیم برای این بازی آنها را آماده کنیم و با تیم ناقصی پا به میدان گذاشتیم.

وی افزود: بازیکنان ما تلاش بسیاری به خرج دادند و با نمایش یک بازی زیبا، موفق به پیروزی در برابر تیمی شدند که هفته پیش پیکان صدرنشین را سه بر صفر شکست داده بود و با اختلاف کمی در رده دوم جدول قرار داشت.

مدیرفنی شهرداری اورمیه اضافه کرد: از نظر من هر دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند و در دفاع، حمله و سرویس عالی ظاهر شدند و یکی از زیباترین بازیهای لیگ امسال را رقم زدند؛ این دیدار، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود اما برگ برنده ما در این دیدار، سعید معروف بود که پاسهای بسیار دقیقی داد و کم اشتباه بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تمام بازیکنان شهرداری اورمیه گفت: کادر فنی تیم از عملکرد بازیکنان راضی هستند و فکر می‌کنم هواداران هم از بازی شهرداری اورمیه در برابر متین ورامین رضایت دارند.

کارگرپیشه اظهار کرد: تماشاگران سهم بسیار زیادی در این پیروزی شیرین داشتند زیرا اصلا آرام ننشستند و شاهد بودیم که ۶ هزار نفر یکصدا به حمایت از تیم اورمیه پرداختند.

وی افزود: مسئله کوچکی نیست که در یک روز غیرتعطیل و در ساعت ۱۵ این سیل جمعیت در سالن گرد هم بیایند و این هواداران بار دیگر نشان دادند که در کل ایران نمونه هستند و همان طور که در سالهای دور نیز اورمیه‌ای ها همواره حامی تیم والیبال شهرشان بودند، اکنون نیز این حمایتها ادامه دارد.

مدیرفنی شهرداری اورمیه اضافه کرد: من از طرف خودم به عنوان عضو کوچکی از خانواده والیبال و خادم این هواداران، از حضور و حمایت آنان تشکر می‌کنم که هر سال و نسل اندر نسل حامی والیبال اورمیه هستند و اکنون نیز جوانان راه پدران خود را ادامه می‌دهند.

وی افزود: من امیدوارم ما هم در تیم شهرداری اورمیه بتوانیم حمایتها، خستگی‌ها و گرفتگی صدایشان را با بازی زیبای بازیکنان و کسب مقام شایسته در لیگ جبران کنیم.

این پیشکسوت والیبال ایران درباره حرکات تحریک آمیز بازیکنان متین ورامین گفت: اعتقاد من بر این اساس است که یک ورزشکار باید در میدان مسابقه بجنگد، شاداب باشد و از همراهی تیمش خودداری نکند اما حرکتی از خود نشان ندهد که شخصیت یک بازیکن ملی‌پوش را پایین آورد.

وی افزود: من حرکاتی که در اورمیه از میرزاجانپور دیدم را نپسندیدم و از او می‌خواهم که از من به عنوان یک پیشکسوت این توصیه برادرانه را بشنود که جنگش را به صورت تمام و کمال در زمین مسابقه انجام دهد و به تماشاگران توهین نکند. میرزاجانپور بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند با تواناییهای بالای خود، به تیم ملی ما کمک کند.

یدالله کارگرپیشه با انتقاد از قانون جدید فدراسیون مبنی بر برگزاری دیدارهای پایانی لیگ در شهر تهران گفت: این قانون عادلانه‌ای نیست و به ضرر تیمهای شهرستانی به ویژه شهرداری اورمیه است و این مسابقات باید همانند سالهای گذشته در شهرهای تیمهایی که با یکیدگر مسابقه می‌دهند برگزار شود.

تیم والیبال شهرداری اورمیه این هفته در سالن شش هزار نفری غدیر با نتیجه سه بر یک برابر تیم رده دومی متین ورامین به پیروزی دست یافت و چهارشنبه هجدهم بهمن در یزد به مصاف پیشگامان کویر می‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 27254
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ